wtorek, 4 sierpnia 2015

A więc tak,szykuje się seria tak jakby trylogii w której będę opowiadała o lalkach i o ich przeżyciach, historiach (oczywiście tych które są moje i wymyślone niektóre)Będą to lalki GiGi Grant,Cle de Nile,Venus,Abby,Catrine.Będzie dużo zdj  oczywiście :* Myślę,że jutro pojawi się Cle De Nile czyli zmiany zmiany zmiany.Teosia ;) A więc jest u mnie moja kuzynka bardzo łatwo się denerwuje...Wbijajcie na jej bloga i obs ją :) Ma dwie lalki :) Jest może troszeczkę irytująca ale to nic :)) Myślę,że spodoba wam się mój blog.Miłych wakacji chociaż został ich nie cały miesiąc :(( Ale wykorzystajmy go jak najlepiej ja już byłam na wyjeździe.Od poniedziałku jadę do kuzynki :)   

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Moja kuzynka jest leniem gorszym ode mnie,i chyba muszę się z nią skontaktować.

      Usuń